Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Elsa - 7 mars 2011 19:50

ÅH!
Kom på en sak(A)

Hittade en annan "källa där jag kunde ta mina bilder från:D
Så här kommer lite bilder, sparar de andra till någon annan gång;)


Detta är jag alltså;) Min förra bild(vet inte om ni såg den, den finns i ngt av mina första inlägg) Där hade jag platt hår men ja..Då hade jag plattat det x)

Sånt här hår har jag annars:)


     

Av Elsa - 7 mars 2011 19:09

Jaa...

Har haft fullt upp idag;) Vi har haft studiedag så har varit hemma från skolan:).

Jag vaknade ganska tidigt, och sen på förmiddagen blev det stan+shoppa med bästa Emma<3

Köpte inte så mkt men lite^^

Sen hem till Emma och göra lite random ruuliga saker(Y)

Nu e jag då hemma igen(A)

Måste verkligen städa mitt rum...Har fortfarande inte gjort det C: Det ser verkligen hemskt ut där inne:/

Åsså mst jag plugga No och Franska;)


Ha en bra dag allihopa;)




JUST DET!
Om ni undrar vrf jag inte har några bilder är det för att jag FORTFARANDE inte har gjort så man kan ladda över bilder från kameran/mobilen till datorn:S
Lovar! Så fort jag har grejat det kommer det komma massa^^. Och webcamen på denna datorn hittar inte jag(xD) så jag ska byta dator där jag vet var webcamen finns, så kan jag iaf komma med lite bilder;P

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är din favoritårstid?
 Sommaren
 Hösten
 Vintern
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards