Alla inlägg under februari 2011

Av Elsa - 18 februari 2011 08:03

Jaa...

Idag åker jag till Italien för att åka skidor. Jag kommer inte kunna uppdatera under tiden:(...tyvär:(

så nästa inlägg kommer bli på söndag v. 8 :/

Men annars en skön morgon, fast somnade sent så var helt virrig imorse, började typ borsta tänderna innan frukost, stod där framför spegeln och drömmde, sen kom jag tbx till världen och ba: WTF vad gör jag*asgarv xD

Men ja^^ Nu har jag borstat tänderna två gånger på en morgon(A)
Nu mst jag sticka till skolan...Ska hem innan no:n (Y)

Men vi har matte på morgonen(N) och vi har samma lärare i matte och no så om jag kommer försent till matten kommer inte hon låta mig gå innan  no:n :S= då kommer jag missa tåget(N)....Nä okej det är nog inte jättetroligt men iaf xD
Mst sticka nu:/

Hoppas ni alla får en bra helg/lov om ni inte har haft det än



Glöm aldrig bort att vara dig själv

Massa kramar//Elsa 

Av Elsa - 17 februari 2011 08:52

Jaoo:D

Nu har jag sovmorgon(Y) Men den vara inte länge:/ Till 9.15 typ^^ Men iallafall det e ändå en sovmorgon:P¨

Så nu måste jag sticka snart, hehe^^Engelska första passet, sen tre lektioner till, sen e det SLUT.MAHA

Då ska jag hem och chilla runt lite, å sen tro det eller ej, packa klart^^*inte stolt.

Sen måste jag försöka övertala mamma+pappa om att jag verkligen måste stanna hemma imorgon för vi har ssååååå oviktiga ämmnen (matte, so, no, sv) men jag nämnde inte vilka^^. Tror jag måste till skolan ändå:/ Och så ska jag ju säga hejdå to my friends. De får man inte glömma<3

Hm orkar inte gå nu. Tror jag cyklar så kan jagf stanna liite längre hemma iaf(Y)

Men...Har inget mer att skriva om...:P

Uppdaterar när jag kommer hem istället^^

Hoppas alla får en trevlig dag:)



Glöm aldrig bort att vara dej själv   Massa kramar//Elsa

 

Av Elsa - 16 februari 2011 22:37

Ja, nu har jag efter mycket om och men äntligen(nästan iaf) packat klart hela min tunga resväska:P*stolt. Kommer inte orka lyfta den en centimeter^^. Jag har alltså halvt som halvt flängt runt i mitt rum i över 3 timmar, och packat upp och packat ner och tömt saker från byrån osv. Så det ända man kan säga om mitt rum just nu är att det är ett(älskar ordet) HÄRKE!.Hehe men det är inget ovanligt, något mina föräldrar flitigt påpekar tjugofyra sju x).

Men imorgon har jag sovmorron. NAJS asså^^

Och så måste jag göra matte:/ PALLAR verkligen inte det. Men måste:(. Aja det får gå hur det vill med det.

Tänkte på en sak idag...På kören i skolan sjöng vi en låt som hetter Tears in Heaven eller något sådant. Den var faktiskt ganska bra! Han som skrev den (Eric/Erik Clapton) skrev den efter hans barn hade trillat ner från en balkong eller något, och dött:S Sjukt hemskt..

Upsi klockan e för mkt, mst göra lite läxa också, hehe sista minuten här, javisst!

Så hoppas alla får en bra kväll, eller ja natt då ^^

Just det vill påminna er om mina kompisars bloggar^^

Mojjans: Hittar ni här

Ebbas: Hittar ni här


Glöm aldrig bort att vara dej själv

Massa kramar//Elsa

 

Av Elsa - 16 februari 2011 16:57

...Inlägg får detta bli.

Bra dag(Y)

Hade det rätt chill i skolan åsså:P

Åt lunch hemma, pallade inte äta i skolan och så skulle jag hämta en sak hemma:P

Hela eftermiddagen har jag suttit vid datorn(Y)^^

Men nu ska jag sticka och spela. När jag kommer hem måste jag verkligen packa...vet har sagt det 100 gånger men glömmer alltid det^^Hehe

Oj...Klockan blev plötsligt mycket

Lovar uppdaterar mer sen


Glöm aldrig bort att vara dej själv

Massor av kramar//Elsa

Av Elsa - 16 februari 2011 07:19

Yesbox! Här pågår onsdag morgon fullt ut^^

Sitter och äter frukost fortfarande men jag ska strax dra mig uppåt för att fixa mig inför dagens skola^^

Hm men annars trevlig morgon, somnade vid 23.15 igår så e lite trött men det får funka! Sov lite längre på morgonen iaf:P
GUSH det e 10- och blåser ute, det kommer bli ett svårt steg att ta sig från huset till skolan. Fryser bara jag tänker på det:S

Usch nu blev jag på bad humör:/.

Men måste fixa lite saker nu. Hoppas ni alla får en trevlig dag!


Glöm aldrig bort att vara dej själv

Massa kramar//Elsa

 

Av Elsa - 15 februari 2011 21:13

Jaoo var bara sugen på att skriva lite till(Y)

Hittade en awesome tröja idag^^

      

 Så här ser den ut, ni hittar den här


Denna gillar jag oxå:

 


Det e en t-shirt om ni inte ser den hittar ni här



Ha en bra natt alla sötnosar. Hörs imorgon


Glöm aldrig bort att vara dej själv

Kramar//Elsa 

Av Elsa - 15 februari 2011 19:39

  



Här e då första bilden på mig,

lovar det kommer fler^^ ska bara

ladda upp lite fler från mobilen;)´

 

 

 

 

Glöm aldrig bort att vara dig själv.

Massa kramar//Elsa

 

 

Av Elsa - 15 februari 2011 18:50

Hejsan!:D

Mkt trevlig dag^^Satt med datorn imorse så kom typ halvt som halvt för sent till franskan:S. Mehe^^

På eftermiddagen var vi på tingsrätten och lyssnade på ett misshandelsfall:/ Det var liite scary:S

Men ja, sen hem och sitta framför datan+gött mellis. Sen kom jag på att jag hade läxa WOUPS så då gjode jag den(A)

Nu ska jag skriva packlista till alperna och sen så ja..sen blir det väl lite matte till som vanligt(N)

Hoppas alla har haft en najs dag. Och får en trevlig kväll!


Glöm aldrig bort att dej själv.

Massor av Kramar//Elsa

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är din favoritårstid?
 Sommaren
 Hösten
 Vintern
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards