Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Elsa - 9 februari 2011 15:31

Hemma efter ovanligt najs skoldag!(Y)

Hm ja sjukt kul idag:P Vår lärares sista dag:/ Så vi fick lite kakor å sånt..MUMS:D På No:n skulle vi "skicka" stötar genom varann:S vääldigt scary fast mkt kul

Vi ringde till tingsrätten och hovrätten ida igen, nu var det sånna snälla som svara^^ Fast GUSH som en av dom malde på hon prata HELA tiden och jättesnabbt, så vi hann typ inte skriva men ja..iaf^^ Har ju tyväer So-prov på fredag så mst sätta mig och öva...Riktigt Trååk asså-.-

Kanske kmr det en bild från fejsbåk men får se;P


Puuess   

Av Elsa - 9 februari 2011 07:45

Ja, det får blir ett snabbt inlägg nu innan jag drar till skolan:/

Härlig kväll igår, fast låg och messade med en kompis till hur länge som helst(Y), innan jag upptäckte klockan och att det står matte på schemat idag(N)..Hehe så jag fick avsluta snabbt å sen tog det någon timme till att somna. Gush så tröött jag e idag :/

Vakna vid 6.45 med frukost på sängen(Y) Sen fixa och stda mitt rum liite:P NU har alla åkt och här sitter jag med min data alone(Y)

Oj, checkade klockan...Tror jag måste dra nu^^


Uppdaterar senare idag;P


Puzz<3


Btw det kmr komma bilder det är bara det att jag har ingen "sladd" till mobilen, ska fixa det i helgen tror jag;P<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är din favoritårstid?
 Sommaren
 Hösten
 Vintern
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards