Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Elsa - 12 februari 2011 23:30

Jaa, verkligen. Men har haft fullt upp idag, så har inte. hunnit...^^

Jao idag var kul dag, legat och slappat hela morgonen vid datan fram till ca klockan 1.

Sen träffades jag och sötaste Emma på stan för lite shopping(Y).

Eftersom jag var halvt pank så blev det inte så många inköp:/ Dock en t-shirt med en söt liten tjejsmurf på. Det var kärlek vid första ögonkastet med den tröjan(Y)^^. Älskar smurfarna!;)Bild kommer imorgon;).

Sen hem till Emma med Julia. Vi hade najs tjejkväll med mycket snack och skoj. Vi kollade även på kvällens melodifestival x). Och gjorde narr av i princip alla deltagare(Y). Sen skjutades jag hem till mig där middag med gäster som jag halvt som halvt står ut med fanns;/. I allafall några av dom...:/ Men nu har jag lyckats slita mig från dom och sitter i mitt rum, i full färd med att Akutstäda^^


Ni får ha en bra kväll och natt allesammas


Puss:*<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är din favoritårstid?
 Sommaren
 Hösten
 Vintern
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards