Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

First day^^<3

Av Elsa - 8 februari 2011 21:18

Jaoo idag då^^

Uppe tidigt, skolan börjar 8.15 fattade inte hur jag orkade

Sen fixa mig å allt de andra^^

I skolan hann jag nätt och jämmt till första lektionen men det fick gå;P

Dagen slöade igenom sig, till lunch fiskgryta med potatiis -.-

Men på So:n var det najs, jag Mojjan och Ebba ringde Tingsrätten och Hovrätten till ett sånt projekt vi ska göra. Haha de var sånna riktigt sura kärringar som svara, vi hade sjukt kul åt dom sen :D

Sen idrott..GUSH vi hade cirkelträning=styrkträning, gick inte så vidare bra fast.. man får va nöjd iallafall^^ Fuskade typ på alla stationer.KUL :P

Ja sen hem med massa läxor och ett prov lärarna har lyckats klämma in på fredag(N) så det blir till att plugga, plugga, plugga :/

Men just nu relaxar jag bara, sitter framför tv:n och slappar i soffan(Y)

Oups vi har läxa till imorron:/ Bäst jag sticker annars får lärarna spel(Y)


Sayonara^^


Puss<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elsa - 15 april 2011 15:24

Ser att ni fortfarande är här;) Men har ju bytt blogg!Följ den istället^^   www.bornthisway.devote.se     ...

Av Elsa - 24 mars 2011 16:05

JA, byter blogg   www.bornthisway.devote.se

Av Elsa - 23 mars 2011 09:19

Ja^^ E utanför so:n nu(A) Soft morgon, och ett extra o´plus att jag invigde min vårjacka:) Uppdaterar senare<3 Bilden börjar   Puss<3 ...

Av Elsa - 22 mars 2011 20:32

YEY, så himla najs med vår(Y) gånger 100000000 x) Ehm.. E fortfarande in love, tror inte det kmr gå över på ett tag, så förvänta er mkt depp i inläggen framöver:(   Kul dag btw;) Men som alltid lite seg^^ Franskan s-ö-g...fullkomligt(N) Had...

Av Elsa - 21 mars 2011 19:24

Ja, så har man gått och blivit kär igen:/ Olyckligt kär till på köpet...tror jag iaf(N) Det suger:( Dör på hans snygghet/snällhet/söthet osv.osv.osv(A) Men ja livet går vidare..MEN FAN DÅ:( OKEJ SKIT I NU -------- Hm haft en trevlig efter...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är din favoritårstid?
 Sommaren
 Hösten
 Vintern
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards