Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Sista inlägget för denna vecka:(<3

Av Elsa - 18 februari 2011 08:03

Jaa...

Idag åker jag till Italien för att åka skidor. Jag kommer inte kunna uppdatera under tiden:(...tyvär:(

så nästa inlägg kommer bli på söndag v. 8 :/

Men annars en skön morgon, fast somnade sent så var helt virrig imorse, började typ borsta tänderna innan frukost, stod där framför spegeln och drömmde, sen kom jag tbx till världen och ba: WTF vad gör jag*asgarv xD

Men ja^^ Nu har jag borstat tänderna två gånger på en morgon(A)
Nu mst jag sticka till skolan...Ska hem innan no:n (Y)

Men vi har matte på morgonen(N) och vi har samma lärare i matte och no så om jag kommer försent till matten kommer inte hon låta mig gå innan  no:n :S= då kommer jag missa tåget(N)....Nä okej det är nog inte jättetroligt men iaf xD
Mst sticka nu:/

Hoppas ni alla får en bra helg/lov om ni inte har haft det än



Glöm aldrig bort att vara dig själv

Massa kramar//Elsa 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elsa - 15 april 2011 15:24

Ser att ni fortfarande är här;) Men har ju bytt blogg!Följ den istället^^   www.bornthisway.devote.se     ...

Av Elsa - 24 mars 2011 16:05

JA, byter blogg   www.bornthisway.devote.se

Av Elsa - 23 mars 2011 09:19

Ja^^ E utanför so:n nu(A) Soft morgon, och ett extra o´plus att jag invigde min vårjacka:) Uppdaterar senare<3 Bilden börjar   Puss<3 ...

Av Elsa - 22 mars 2011 20:32

YEY, så himla najs med vår(Y) gånger 100000000 x) Ehm.. E fortfarande in love, tror inte det kmr gå över på ett tag, så förvänta er mkt depp i inläggen framöver:(   Kul dag btw;) Men som alltid lite seg^^ Franskan s-ö-g...fullkomligt(N) Had...

Av Elsa - 21 mars 2011 19:24

Ja, så har man gått och blivit kär igen:/ Olyckligt kär till på köpet...tror jag iaf(N) Det suger:( Dör på hans snygghet/snällhet/söthet osv.osv.osv(A) Men ja livet går vidare..MEN FAN DÅ:( OKEJ SKIT I NU -------- Hm haft en trevlig efter...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är din favoritårstid?
 Sommaren
 Hösten
 Vintern
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards