Alla inlägg under februari 2011

Av Elsa - 8 februari 2011 21:18

Jaoo idag då^^

Uppe tidigt, skolan börjar 8.15 fattade inte hur jag orkade

Sen fixa mig å allt de andra^^

I skolan hann jag nätt och jämmt till första lektionen men det fick gå;P

Dagen slöade igenom sig, till lunch fiskgryta med potatiis -.-

Men på So:n var det najs, jag Mojjan och Ebba ringde Tingsrätten och Hovrätten till ett sånt projekt vi ska göra. Haha de var sånna riktigt sura kärringar som svara, vi hade sjukt kul åt dom sen :D

Sen idrott..GUSH vi hade cirkelträning=styrkträning, gick inte så vidare bra fast.. man får va nöjd iallafall^^ Fuskade typ på alla stationer.KUL :P

Ja sen hem med massa läxor och ett prov lärarna har lyckats klämma in på fredag(N) så det blir till att plugga, plugga, plugga :/

Men just nu relaxar jag bara, sitter framför tv:n och slappar i soffan(Y)

Oups vi har läxa till imorron:/ Bäst jag sticker annars får lärarna spel(Y)


Sayonara^^


Puss<3

Av Elsa - 8 februari 2011 21:08

Hejsan!
Detta blir mitt första inlägg på denna blogg.

Jag heter Elsa då, och bor i Skåne. 

Jag ska försöka uppdatera så ofta som jag kan, men man har ju skola, läxor osv, men skriver så ofta jag kan<3

Mina intressen är att surfa(på vågorna8D), åka skidor, vara med kompisar, familjen, shoppa m.m

Varje sommar åker jag ner till en stad i Frankrike och är där och surfar, badar, solar, awesome^^! Nu vecka 8 åker jag till Italien för skidåkning så då blir det dåligt med inlägg:/ men dock många och roliga bilder att ladda upp!:)

Lööve Smileysar ;P


Ja, det var lite snabbt om mig<3


Puss<3

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är din favoritårstid?
 Sommaren
 Hösten
 Vintern
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards